gobo Projector

آغاز فروش دستگاه های تبلیغاتی لوگو پروژکتور


Warning: Undefined array key "tie_hide_meta" in /home/cttfir/domains/cttf.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/cttfir/domains/cttf.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

اصطلاح لوگو پروژکتور (Gobo Projector) به دستگاهی گفته می شود که قادر است با استفاده از نور لوگو، متن و یا تصویری را با ابعاد مختلف بر روی سطوح گوناگون نمایش دهد.

ابعاد تصویر نمایش داده شده تابعی از نوع پروژکتور و فاصله ی دستگاه از سطح مورد نظر می باشد.

امروزه در دنیا از این دستگاه جهت نورپردازی و اجرای ایده های بکر، مدرن و کم هزینه استفاده می شود. نورپردازی تبلیغاتی در ابعاد گوناگون، استفاده در همایش ها و سمینارها، استفاده در مراسم تشریفاتی مانند عروسی ها و جشن ها و زیباسازی فضای شهری، برخی از کاربردهای بیشمار این دستگاه می باشد. با استفاده از لوگو پروژکتور دیگر نیازی به صرف هزینه های تبلیغاتی ندارید و به راحتی می توانید لوگو، نوشته و یا عکس دلخواه خود را در ابعاد مختلف بر روی هر سطحی به نمایش درآورید.

لوگو پروژکتورهای ما با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین قطعات در ساخت دستگاه آماده پخش تبلیغات شما به زیباترین شیوه ممکن می باشند.

مشخصات دستگاه:

_ توان خروجی: ۳۰ وات ، ۵۰ وات — توان های بالاتر به درخواست مشتری قابل پیاده سازی می باشد.
_ ولتاژ مورد نیاز: ۲۲۰ ولت AC
_ لنز قابل تنظیم
_ قابلیت تعویض راحت لوگو

 

جهت مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید.

نمونه کارهای انجام شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *