تست درایور موتور DC


Warning: Undefined array key "tie_hide_meta" in /home/cttfir/domains/cttf.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/cttfir/domains/cttf.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/meta-post.php on line 3

وقتی بحث راه اندازی موتورهای DC میشه و نیاز داریم یک موتور رو در پروژه های رباتیک کنترل کنیم، بخش درایور موتور اهمیت بالایی پیدا می کنه. چراکه اصلیترین بخش ربات مربوط میشه به حرکت هایی که قراره انجام بده و ضعف در درایور موتور عملا باعث باخت ربات طراحی شده در مقابل سایرین میشه.

همونطور که می دونید موتورهای DC رو نمیشه به صورت مستقیم با میکروکنترلر کنترل کرد، چراکه جریان کشی زیاد و ولتاژ بالای موتور اجازه این کارو نخواهد داد. پس در هر پروژه ای که یک موتور DC حضور داره حتما باید یک درایور موتور DC خوب هم حضور داشته باشه تا بتونه نیازهای مارو رفع کنه.

بر همین اساس و با توجه به درخواست دوستان یک درایور موتور طراحی شده که توانایی کنترل موتورهای با جریان های بالا در حد ۱۰ تا ۲۰ آمپر رو هم با تغییرات جزئی دارا می باشد. لازم به ذکر است که درایور نمایش داده شده جهت استفاده و نمایش به همراه یک میکروکنترلر در کنار ان قرار داد شده اما به راحتی می توان بخش قدرت را کاملا جدا از بهش فرمان و حتی به صورت چند پل همزمان داشته باشید.

جهت خرید درایور و یا اطلاعات لازم جهت ساخت با پشتیبانی وبسایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *